SARIMSAK SOYMAK HİÇ BU KADAR KOLAY OLMAMIŞTI :)

Biraz önce marketten bir poşet ( içinde 5 baş sarımsak vardı) sarımsak aldım. Sırf bunu denemek için. Çünkü ne zaman sarımsak alsam hep son 1-2 baş olduğu yerde kuruyordu. Sebebi de benim sarımsak soymaktan nefret etmem ve hepsini birden ayıklamaya üşenmemdi. Ama inanamadım artık sarımsaklarım hiç kurumayacak çünkü bu videodaki gibi denedim ve 5 baş sarımsak topu topu 2 dakika bile sürmedi. Hepsini poşetleyip derin dondurucuya attım. Ellerim de hala mis gibi kokuyor :) Birazdan çıkıp bir poşet daha alacağım ve onları da soyup kekip dallarıyla birlikte zeytinyağına koyacağım. Etleri marine ederken en sevdigim marine türü kekikli sarımsaklı zeytinyağı. Hem yumuşacık oluyor hem de lezzeti enfes. Bu arada bu videoyu bizlerle paylaşan sevgili Refika hanıma çok çok teşekkurler.
Buyrun bakalım videoya ;

https://www.facebook.com/photo.php?v=588923464457472

Yanlız facebook'tan nasıl video yükleneceğini bilmediğim için şimdilik sadece link verebiliyorum. Ama üşenmeyip açarsanız çok memnun kalacağınızdan eminim.

0 Haydi Yorumlayalım:

Yorum Gönder