Biraz Türkiye Molası :)

Bizim kizin somestir tatili tam zamanina denk geldi, pek bir ozlemisim evimi :) Pazartesi binip Sali gunu ucaktan indigimizden ve evimize geldigimizden beri ikimizde (cadi kizim ve ben ) hala evden cikmak istemiyoruz. Aslinda bu kadar ozlemis oldugumuzun Amerika'dayken farkinda degilmisiz, buraya gelip eve girdigimiz anda anladik bunu.
Tabi kedimize de kavusmamiz ayri bir sevinc kaynagi oldu. Aslinda Amerika'ya giderken onu da goturecektik, ciplerini taktirdik, asilarini tamamlattik hatta pasaportunu bile cikarttirdik ancak hem ucusun cok uzun ve zorlu olmasi hem de Amerika'dan Turkiye'ye getirirken ne gibi prosedurlerin oldugunu bilmememiz onu burada birakmamiza sebep olmustu. O da bizi cok ozlemis. Aslinda bizden cok evi ve bahceyi ozlemis
diyebiliriz. Cunku biraktigimiz gorumcem apartmanda  oturuyor ve hemen evin onunden yol geciyor diye disari birakmaya korkuyorlar Mozart'i. Eh dogal olarak bizim eve gelince bahceden iceri alamiyoruz pisi'yi. Sabah erkenden cikiyor, gece bitap dusmus vaziyette gelip kendini direk bizim yataga atiyor :)
Geldigimizden beri (soylemekten utaniyorum ama )yemek isini hep aperitif gecirdik. Hem evde birşey yoktu hem de yolculuk yorgunlugundan alisveris yapacak halim yoktu. Nihayet dun baktim bende sokaga cikacak ne istek ne de hal var, Migros Sanal marketten verdim siparişleri. Aslinda biraz reklam yapacagim ama ben bu sekilde alisveristen cok memnunum. Migroscular sebze ve meyvalari belki benden bile iyi seciyorlar. Hem alis-veris rahat hem de guvenli. Benim internetten alisveris yaptigim nadir sitedir Migros Sanal.
Neyse zaten 15 gun daha ancak buradayiz, O yuzden yapacaklarimin listesi vardi ve alisverisi tamamlamak cok kolay oldu.
Aslinda niyetim bugun guzel guzel  yemekler, tatlilar yapmakti ama ogleden sonra yattigim sekerlemeden uyandigimda bir baktim ki saat 19.30 olmus :( Bu durumda yine uyduruk yemek dusunurken, kahvaltida yumurta kirmak icin siparisini verdigim kavurma aklima geldi ve hemencik uyduruk etli pilavimiz haline donustu :)
Burada lafi cok uzatmadan yeni bir sayfada haydi buyrun Etli Pilav tarifine gecelim :)

0 Haydi Yorumlayalım:

Yorum Gönder