Yalancı Baklava (Cevizli-çikolatalı Milföy)

Henuz yapip resmini cekmeye firsatim   
olmadıgı icin fotograf internetten alıntıdır.
Malzemeler ;

- 8 yaprak milföy
- 100 gr. ceviz
- 1 cay bardagı tahin
- 2 yemek kasıgı toz seker (iyice erisin isteniyorsa pudra sekeri)
- 1 paket bitter çikolata (evde kalmıs bayramlık madlenler de olabilir :))
- 1 yumurta sarısı
- 1 tatlı kasigi tereyag



Yapılışı ;

* Ceviz rondoda orta karar cekilir
* Tahin, ceviz ve seker bir kasede karistirilir
* Milföyler el ile fazla hirpalamadan cekistirilerek biraz buyutulur
* Hazirlanan tahinli bulamac ortasına koyulup, bohca seklinde kapatilir
* 200 derece firinda 30 dk. pisirilir.
* Milfoyler piserken ustunun sosunu yapalim; Cikolata, ve tereyagı benmari usulu eritilir, yumurta sarısı eklenir.
* Milfoyler firindan ciktiktan sonra uzerlerine cikolatalı sos dokulur.
* Arzuya gore sosun uzerine ince cekilmis ceviz eklenebilir.

Afiyet Olsun...

4 Haydi Yorumlayalım:

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aramiza hos geldin...Sen bayagi yeniymissin..Yani daha bebek..
Etkinligime katildigin icin tesekkürler..Insallah bu etkinlik sayesinde blogun taninir.
Sana bol izleyici ve bol yorumlu günler diliyorum.Berlinden sevgiler
SERAP

Unknown dedi ki...

İnsallah Serap hanım, guzel temennileriniz icin tesekkur ederim. Etkinliginizde de bol basarilar dilerim :)

nesrin dedi ki...

Hayalimdeki tatliyi yapmissin.Ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Afiyet, bal, şeker olsun. Benim de hayalim yani hep hayalimde kaliyor maalesef, kilo alirim diye yiyemiyorum :)) Yaptiklarimin tadini anlamak icin de sitede onume gelene tattiriyorum :)) Bugun bu tatliyi baklava yufkasiylada denedim, harika oldu :)

Yorum Gönder