Bir Sarı Lira Gibi Ömür


Yeni telaşlarla yoğurulurken yeni gün, dünün teri sinmiş bugüne. Oraya koş, buraya git, onu ara, bunu bul, vakit hiç geçmiyor derken bakmışızki ömür bitmiş. Yazıya boyle yorgun bir dille başlamak ne kadar doğru bilmiyorum ama bu aralar hem bedenim hem de gönlüm yorgun. Kızımın okul..........

devamını okumak için tıklayınız >>>>

2 Haydi Yorumlayalım:

mandalincikmazi dedi ki...

Merhaba Aylin,
bir kaç gündür rahatsızdım yorumunu şimdi okudum bu nedenle yardımada geç kalmış olmam umarım yapman gereken benim sayfamdaki çekiliş yazınınıkopyala yapıştır ekliyecek bir şeyin yoksa bu konuya dair sonra link vererek yani http://suprizm.... gibi ekle ve yayınla bu kadar arkadaşım bol şanslar dilerim.....

Unknown dedi ki...

Olsun onemli degil, biraz arastırıp yaptim sonunda, çekilişe de katıldım diye yorum yolladim. Otesi sansa kaldi, yine de cok tesekkurler.

Yorum Gönder