Merhaba

Başımızda hangi dertler olursa olsun, hayatta hangi zorluklarla karşılaşırsak karşılaşalım, ne olursa olsun bu hayat herkes için yaşanmaya değer.
Her şeye rağmen nefes aldığımız sürece varız. Varolduğumuz sürece mücadele etmeli ve mücadele etmekten hiç vazgeçmemeliyiz..
Bu blog bugün, benimle birlikte doğdu. Amacı; kadın-erkek, genç-yaşlı demeden hayatın bizi zorladığı anlarda, mavi telaşlarda bir nefeslik kaçamak.
Umarım birlikteliğimiz hepimizin içinde yeni umutlar yeşertip, eskilerini canladırır.
Şimdilik daha çok acemiyim ve her acemi gibi kafamda milyonlarca fikir var ama nereden başlayacağımı kestiremiyorum. Blog içinde oyunlar, yemek tarifleri, tamir-tadilat işleri, el sanatları ile ilgili bilgilerin bulunmasını amaçlıyorum. Erkekleri de unutmadim, spor ve benim de delisi olduğum arabalarla ilgili bilgileri de araştırıyorum :)
Çok uzatmadan, Hayatı Tadında Yaşamak için; "Gel yeterki gel, ne olursan ol, yine gel" diyorum ve hepinizi kucaklıyorum.

4 Haydi Yorumlayalım:

nesrin dedi ki...

Sevgili Aylin Hanim, yanlislikla diger blogunuza gitmisim. Ben de sizi bulduguma cok sevindim. Diger bloga biraktigim yorumlarimdaki iyi temennilerimi tekrarliyor, basarilar diliyorum. Yalniz hangi bloga bakilmasini istiyorsaniz kullanici profilinizde o kalsin. Profilinizde görünmesini istediginizi isaretleyebiliyorsunuz. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

hmm cok tesekkur ederim, o blogu denemek icin acmistim, buraya koymak istedigim ozellikleri once orada deniyordum. verdiginiz bilgi cok faydali oldu, cok tesekkur ederim. Sizlerin bilgilerine her daim ihtiyacim var cunku, hemen dediginizi yapip profilimde gorulmesini istedigim blogu isaretleyecegim. Ayrica ilk izleyicim oldugunuz icinde minnettarim :)

esaretin bedeli dedi ki...

Aylin Hanım ,blog sayfanız hayırlı uğurlu olsun,acemi olmanız hiç önemli değil , yüreğinizle ve tüm samimiyetinizle ,yazdığınız sözler çok daha önemli.Çok başarılı olacağınıza eminim.Kafanızda milyonlarca fikirlerinizin olduğunu neresinden başlayacağınızı bilmediğinizi yazmışsınız,her adım bir başlangıctır,siz adımınızı ATMIŞSINIZ_____DEVAMI DA GELİR._____________İyi bir başlangıç,yarı yarıya başarı demektir. Andre Gide___________Bütün büyük işler, küçük başlangıçlarla olur.Cicero.....Sevgiyle kalınız

Unknown dedi ki...

Guzel temennileriniz icin cok tesekkur ederim. İnsallah dediginiz gibi olur :)

Yorum Gönder